24 grudnia 2015

Liebster Blog Award + życzenia


 Nominacja do "Liebster Blog Award" jest otrzymywana od innego bloggera w ramach za "dobrze wykonaną robotę." Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który cię nominował.

Bardzo dziękuję za nominację Yoona Park

1. Gdzie w przyszłości chciałabyś zamieszkać? Jaki kraj według Ciebie jest dla Ciebie stworzony?
Jeszcze dwa lata temu wymieniłabym takie kraje jak Korea Południowa albo Japonia. Jednak kiedy zaczęłam studia, to moje myślenie uległo zmianie. Teraz to jest Polska. Nie chcę opuszczać swojego kraju, może też nie mam odwagi wszystkiego tu tak zostawić. 

2. Kim jest Twój UB? Opisz go w kilku zdaniach! 
Jest to G-Dragon. Opisać go? Trochę trudno... każdy go zna, więc chyba jest to zbędne. ;) 

3. Twoje hobby?
Nie mam jednego, takiego ogromnego hobby, któremu się poświęcam. Jednak lubię pisać, czytać i grać wszelakiego rodzaju gry. 

4.Twój ulubiony napój?
Herbata

5. Od kiedy zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
Kończyłam podstawówkę, a zaczynałam gimnazjum (miałam chyba 12/13 lat). To wtedy założyłam swój pierwszy blog, który długo prowadziłam. Nadal gdzieś tam istnieje w najgłębszych czeluściach Internetu. Nie mogłam go usunąć, bo mam do niego sentyment, ale też nie chcę tego czytać, co tam pisałam. xD

6. Twój ukochany boysband i girlsband?
Boysband - Big Bang
Girlsband - brak

7. Masz jakieś zwierzątko domowe? Opowiesz coś o nim?~
Z moim ostatnim domowym zwierzątkiem pożegnałam się prawie trzy lata temu. Był to Żółwik (specjalnie dużą literą, bo tak też miał na imię - kreatywna ja </3). Od tamtego czasu nie posiadam już pupilka. 

8. Twoja ulubiona piosenka świąteczna?
Trudno wybrać jedną, Najbardziej charakterystyczna jest "Last Christmas", która jest romantyczna, a zarazem jak już leci po raz n-ty w radiu to wkurzająca. Ale mniejsza o to, lubię ją! :D 

9. Ulubiony przedmiot szkolny?
Była to zawsze historia, chociaż tak naprawdę wszystko zależy od nauczyciela. W gimnazjum pokochałam ten przedmiot dzięki nauczycielce, a że w liceum byłam na mat-inf to mieliśmy taką historię jakby jej nie było. :( 

10. Szczęśliwa liczba?
Nie wiem, czy taką posiadam, ale pamiętam, że w podstawówce, kiedy był ogromny szał na W.I.T.C.H, to z koleżankami gdzieś wyszłyśmy na stronkę właśnie związana z tą kreskówką/komiksem i z mojej daty urodzin wyszło, że jest to 6. Od tamtej pory podaje ją jako swój szczęśliwy numerek, ale czy taki jest, to nie wiem. xD

11. Co lubisz robić w wolnym czasie?~ 
Spaaać~ a tak serio, to najbardziej uwielbiam spotykać się ze znajomymi. Wyjść na spacer albo na miasto. 

Nie nominuję nikogo~

________________________________________________________________


I tak jak co roku, składam Wam serdeczne życzenia: zdrowych, wesołych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia, aby przeminęły Wam w spokojnej, ciepłej i rodzinnej atmosferze. Życzę Wam również by rok 2016 był pełen szczęśliwych i radosnych chwil. Wiele uśmiechu i jak najmniej powodów do smutku. W końcu, trzeba dążyć do szczęścia, a szczęście należy doszukiwać w najmniejszych rzeczach - warto o tym pamiętać! ;) 
____________________________________________________________

______________________________________________________________


3 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo miło za zainteresowanie, jednakże na ten moment nie mam nawet kiedy pomyśleć o blogu. Całymi dniami przesiaduję na uczelni ze względu na organizację Juwenaliów + nauka. Przepraszam, jednak coś nowego pojawi się w czerwcu/lipcu (przynajmniej tak przypuszczam). Jest mi naprawdę wstyd, że musicie tak długo czekać jednak są obowiązki, których nie przeskoczę.
      Dziękuję i pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. Och, rozumiem. Dziękuję bardzo za odpowiedź! Wysyłam dużo siły i weny do nauki. <3 Jednak mam cichą nadzieję, że jak jakimś cudem uda Ci się wstawić coś wcześniej. Tak czy siak będę czekać na coś nowego, bo warto. c:

      Usuń