7 lutego 2015

Liebster award II


Nie spodziewałam się, że jeszcze to do mnie wróci. Jednak jeśli już tak się stało, to bardzo dziękuję za nominację Pandorze, Black Rose oraz Park Song Yoo 

Zasady chyba są każdemu znane. ;) 


Pytania od Pandory. Muszę przyznać, że zaskoczyłaś mnie takimi pytaniami. ;)

1. Kto, twoim zdaniem, może być "Antychrystem"? FILM
Hmm, na początku od razu powiem, że mało co wierzę w takie przepowiednie. Jednak po zobaczeniu tego filmiku, postanowiłam na to odpowiedzieć. Ostatnie wydarzenia na świecie sprawiają, że człowiek powoli wierzy o nadejściu apokalipsy. Po tym, co zobaczyłam, to myślę, że zagładę sprowadzą na nas terroryści islamscy, którzy po prostu działają jak maszyny i nie mają żadnych zahamowań.

2. Czy, twoim zdaniem, lądowanie na księżycu było jednym, wielkim przekrętem? FILM
Tak naprawdę mało, co mnie to obchodzi. Czy wylądowali, czy też nie - mojego życia to nie zmieni. To ich sprawa, a każdy niech wierzy w co chce. Osobiście, jeśli o mnie chodzi - to wierze, że ludzi jednak wylądowali na księżycu. :) 

3. Jakim typem osobowości jesteś? KLIK
Na lekcji przedsiębiorstwa wyszło mi z testu, że melancholik. Na lekcji religii, mając inne pytania wyszło mi coś pod choleryka. Więc sama już nie wiem, bo niektóre cechy się zgadzają, niektóre nie.

4. 10 rzeczy, które chciałabyś zrobić przed śmiercią.
 1. Spełnić się zawodowo. 
 2. Przeżyć prawdziwą miłość i wyjść za mąż. 
 3. Mieć dzieci i dożyć wnuków. (jestem bardzo rodzinna ^^)
 4. Zwiedzić pewne miejsca na ziemi. 
 5. Podziękować niektórym osobom za to, że po prostu byli. 
 6. Przełamać się i zrobić coś naprawdę szalonego. :) 
 7. Zrobić pewną listę książek i przeczytać je. 
 8. Po prostu być szczęśliwa.
 9. - 
 10. - 

5. Opisz siebie w jednym zdaniu. 
Nieśmiała przy nieznajomych, otwarta i towarzyska po bliższym poznaniu ludzi i otoczenia. :) 


Pytania od Black Rose:

1. Czy jest w k-popie jakiś zespół, którego nie lubisz?
Na początku nie lubiłam SISTAR, ale teraz mi są obojętne. Jak coś nie przypadnie mi do gustu, to po prostu tego nie słucham ani nie oglądam. ;)  

2. Jaką ostatnio przeczytałaś książkę? Poleciłabyś ją?
"Assassins's Creed: Bractwo" autorstwa Oliviera Bowden. Czytam serię tych książek ze względu, że kocham całą serię gier i przyjemnie było sobie przypomnieć, jakie przygody miewał Ezio i inni asasyni. Osobiście polecam, bo pisane prostym, przyjemnym językiem, a kto lubi lekkie fantasy, to się zadowoli. ;) 

3. Jesteś indywidualistką czy wolisz pracować w zespole?
"Co dwie głowy, to nie jedna". Wolę pracować w zespole, zawsze jest raźniej, można sobie wzajemnie pomóc, a przy tym nieźle się bawić. Chociaż to zależy z jakimi ludźmi się pracuje. ;) 


4. Jaki zespół ostatnio zawrócił ci w głowie?
Raczej żaden. Ostatnio, czego słuchałam notorycznie był zespół Kodaline, ale to jakieś dwa miesiące temu...? 

5. Co wyprowadza cię z równowagi?
Jest wiele takich rzeczy, ale najbardziej to mój brat, kiedy przychodzi do pokoju i bezczelnie spogląda na mój monitor, z kim pisze, z kim wychodzę. Ach, a robi to zawsze, kiedy nie mam humoru. Chyba ma jakiś czujnik... xD

6. Gdybyś mogła na na chwilę przenieść się w czasie, wybrałabyś swoją przyszłość czy swoją przeszłość?
Ani przeszłość, ani przyszłość. Chociaż jakiś czas temu, pragnęłam cofnąć się w czasie i naprawić jedną rzecz, lecz czy byłabym teraz przez to szczęśliwa? Wątpię. Zapewne nie poznałabym pewnych osób. Owszem, chciałoby się cofnąć i przeżyć jeszcze raz niektóre rzeczy, ale zapewne nie byłoby to samo, co za pierwszym razem. A przyszłość? Wolę, aby pozostała tajemnicą. ;) 

7. Od jak dawna słuchasz k-popu?
W marcu będzie dwa lata. 

8. Czego najbardziej się boisz?
Samotności i wszelakich robali, owadów. Bleh

9. Lato czy zima?
Oczywiście, że lato <3

10. Wybierz trzy słowa, które najlepiej cię opisują.
Nieśmiała, wrażliwa, niezdecydowana.

11. Ulubiony film?
Raczej nie mam takiego. :) 


Pytania od Park Song Yoo:

1. Kto jest Twoim ultimate? 
G-Dragon 

2. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Chęć dzielenia się moimi pomysłami z innymi oraz to, że można poznać wiele ciekawych ludzi. ;) 

3. Jakiej jeszcze muzyki słuchasz poza kpopem? 
Nie ograniczam się jeśli chodzi o gatunki muzyczne. Jednak od lat króluje u mnie rock polski, alternatywny. :) 

4. Od kiedy siedzisz w kpopie? 
Niedługo będzie dwa lata. 

5. Ulubiona pora roku? 
Wiosna. Uwielbiam, kiedy wszystko zaczyna się budzić do życia, można porzucić grube kurtki, ubrać adidasy i iść na spacer, kiedy słońce miło przygrzewa. <3

6. Jak Twoi rodzice reagują na to, że interesujesz się Azją? 
Moi rodzice nigdy nie wtrącali się w moje zainteresowania. Oczywiście, kiedy byłam młodsza moja mama spoglądała na to sceptycznie, trochę się jej nie podobało, że tylko oglądałam anime i nie widziałam nic poza tym (ale nie zawalałam nauki, to dużo nie mówiła). Teraz również nic nie mówią, mam już swoje lata, to się nie wtrącają, bo jednak już całymi dniami nie przesiaduje na jednym, a tym samym. ;) (Teraz to się czepiają o to, że za dużo wychodzę...)

7. Która drama jest Twoją ulubioną i dlaczego? 
Może jednej konkretnej ulubionej nie mam, ale mam ogromny sentyment do "Hana Kimi". Jest to japońska drama, była moją pierwszą i od tego zaczęła się moja miłość do azjatyckich aktorów. 

8. Jaki jest Twój ulubiony paring w kpopie? 
Nie mam. Chociaż przyznaje, że jakiś czas temu, dobre rok temu miałam jakąś dziwną fazę na Kaisoo, chociaż nie lubiłam yaoi, nadal nie przepadam... Tak, to było dziwne. xD

9. Najlepsza choreografia w kpopie? 
Myślę, że każda jest wspaniała, ale chyba "Lucifer" od Shinee. 

10. Czy poprzez słuchanie kpopu poznałaś jakiś ciekawych ludzi? 
Tak, ale tylko przez bloga. :) 

11. Twoja ulubiona książka? 
Naprawdę nie mam. Nie potrafię wybrać swojej ulubionej. :) 


Nie nominuję nikogo, a powód jest prosty - nie mam pomysłu na pytania. 

3 komentarze:

  1. A jednak żyjesz! ;D Nawet nie wiesz, jak za Tobą tęskniłam (pomijając fakt, że potraciłam wszystkie kontakty w skrzynce mailowej >,<)! ;) Oczywiście za scenariuszami też tęsknię, ale takie posty jak "Liebster..." przypominają, jak bardzo będę się cieszyć, gdy w końcu coś dodasz ;D Co do fazy na Kaisoo, to nie przejmuj się, ja kiedyś szalałam za Minmin'em (Taemin + Minho), także można powiedzieć, że znam "ten ból". Mam nadzieję, że szybko o nas tutaj nie zapomnisz i cieplutko pozdrawiam ;*

    www.exo-imagines-polska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyję, żyję. Również tęskniłam, ale zauważyłam ostatnio, że jednak powróciłaś z czego się niezmiernie cieszę. :) Nie martw się! Nie zapomniałam o blogu ani o czytelnikach. Po prostu mam trudny okres w życiu i tak jakoś, nie miałam czasu na pisanie. Jednak zbieram powoli siły i może niedługo coś się pojawi. Pozdrawiam! ;*

      Usuń
  2. Ach, Liebster. Też muszę to zrobić, ale mam ten problem, że Pandora, nominowała mnie i wszystkich, których sama bym chciała nominować ;p. A nawiasem, to sesja się skończyła, a ja wystrzeliłam z nowym wpisem.

    OdpowiedzUsuń