9 marca 2015

Liebster Award


"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Przypominam zasady każdemu chyba już znane. Serdecznie dziękuję HyunAh Kim za nominację. :) 

1.Masz swojego ulubionego youtubera? 
Nie, nie mam. Zdarza mi się oglądać różne filmiki dotyczące makijażu, porad czy po prostu dla rozrywki, ale zawsze oglądam wszystkiego po trochu. ;)

2.Wolisz horrory czy komedie?
Oczywiście, że komedie. Nienawidzę horrorów. 

3.Masz swoją najlepszą przyjaciółkę? jaka ona jest?
Mam, nazywa się Edyta. Jaka jest? Jest to bardzo specyficzna osóbka. Nadal trudno uwierzyć, że przyjaźnimy się od 7/8 lat. Mamy różne zdania na temat życia, różnie spoglądamy na niektóre sprawy, nie mamy wspólnych zainteresowań. Ona - teatr, aktorstwo, a ja odległe kraje azjatyckie. Jak ja jestem marzycielką, ona ironicznie i bardzo realnie spogląda w przyszłość, chociaż i jej zdarza się fantazjować, i popadać w różne... paranoje. Na ogół wydaje się zdystansowana, chłodna, ale naprawdę jest z niej wrażliwa osoba, która ma za sobą swój bagaż doświadczeń. I mimo tego, że nie zgadzamy się w wielu sprawach, to możemy na siebie liczyć w każdej sytuacji. :) 

4.Wybrałabyś kolację przy blasku księżyca czy zwykłe romantyczne spotkanie?
Zwykłe romantyczne spotkanie. 

5.Ile czasu interesujesz się Koreą i muzyką Koreańską?
Dwa lata.

6.Jakie masz plany na przyszłość?
Skończyć studia, znaleźć pracę, założyć rodzinę, odbyć pewną podróż. 

7.Farbowałaś kiedyś włosy? na jaki kolor?
Nope, nadal mam swój naturalny brąz. 

8.Twój ulubiony zagraniczny artysta?
Whoo... naprawdę nie mogę wytypować jednej osoby. 

9.Co dodaje Ci odwagi i co sprawia, że się nie stresujesz?
Chyba nie ma takiej rzeczy... Ostatni czas był naprawdę stresujący i wpadałam w panikę. Jedynie co mi pomagało, to chyba szczera rozmowa z bliskimi. Wtedy mogłam się odprężyć, pośmiać, wygadać. 

10.Wolisz spędzać długie godziny przez lapkiem czy pospacerować dłuższy czas na zewnątrz?
Zależy od humoru i pogody. Jeśli jest taka piękna wiosenna pogoda jak teraz, to wolę spacery na zewnątrz. 

11.Jesteś rozmowna przy większej ilości osób? 
Zależy jakich osób. Ale raczej nie, zawsze wolałam słuchać. ;) 


Naprawdę nie mam pomysłu na pytania. Jeśli dopadnie mnie jakiś tag bez wymyślania pytań, to z chęcią kogoś nominuję. Teraz mój mózg naprawdę potrzebuję odpoczynku, w mojej głowie są tylko całki, całki, krzywe, marginalne, całki...  Mata i mikroekonomia to zło wcielone. 

Myślę, że teraz mogę chociaż trochę odetchnąć. Postaram się dokończyć zaczęte scenariusze, przypomnieć sobie porzucone pomysły i wreszcie napisać te wszystkie zaległe scenariusze. Może do końca roku mi się uda. :D 

1 komentarz:

  1. Zobaczyłam nowy wpis i myślałam, że może nowy scenariusz, ale niestety nie. Też mam zaległego Liebstera do zrobienia, ale ostatnio nawet pisać nie mam czasu, a co dopiero to.

    OdpowiedzUsuń