20 sierpnia 2015

"Let me be your hero"

Piszę to, bo wpadłam dzisiaj na pewien pomysł na scenariusz, który chcę zrealizować do pewnych pasujących mi osób. Z kolejki pasuje mi tylko jedna osoba, ale na życzenie zamawiającej jest inna tematyka. 


   - Uspokój się! – warknął ten, który trzymał cię z tyłu za ramiona.
   - Puszczajcie mnie! – krzyknęłaś i próbowałaś go kopnąć, ale jak na razie twoje próby spełzły na niczym.
   - Nie krzycz, bo będziemy musieli cię inaczej uciszyć – powiedział inny i na potwierdzenie tych słów, wyciągnął ze swojej kurtki chustkę.
   - Nie obchodzi mnie to! Będę krzyczała tak długo aż ktoś mnie uratuje!
   - Ech, czy one musza być wszystkie takie głośne – westchnął mężczyzna, stojący przed tobą.
Wściekła mając taką okazję, oplułaś go i kopnęłaś w piszczel. Azjata zawył cicho, chwytając się za bolące miejsce. Puścił głośną wiązankę przekleństw, ocierając twarz w twojego śluzu. Byłaś z siebie dumna, widząc go w takim stanie.
   - Zapłacisz za to! – warknął i zamachnął się, aby cię uderzyć.
Z piskiem przymknęłaś powieki, kuląc się. Jednak uderzenie nie nadeszło. Niepewnie uchyliłaś powieki i zobaczyłaś innego, młodszego i przystojnego Koreańczyka. Czy to twój wybawca? 

Przewidywane +18
(ale nadal wszystko jest w planach, więc nigdy nic nie wiadomo)

Macie tutaj kawałek tegoż scenariusza. Mam nadzieję, że wyjdzie mi to dobrze, to co zaplanowałam, bo jestem podjarana tym pomysłem ze względów prywatnych o których napomknę, kiedy już zrealizuję pomysł. ^^ 

Mam kilka osób do wyboru: 

Kai (EXO)
T.O.P (Big Bang)
U-Kwon (Block B)
Myungsoo (Infinite)
Jin (BTS)
Seo InGuk

Lista może jeszcze ulec zmianie. Podajcie swoje propozycje, kto jeszcze pasowałby do Waszego osobistego Bohatera ;) 
Wezmę to pod uwagę i w niedzielę dam ostateczną ankietę. 

Mam nadzieję, że zainteresowałam Was tym i będzie jakiś odzew. :) 



16 komentarzy:

  1. Rzadko widuję(czytuję) coś z Seo InGukiem, więc może ten pan właśnie? :D
    A zalążek tego pomysłu, który otrzymaliśmy wydaje się naprawdę ciekawy, więc z chęcią przeczytałabym resztę, nieważne z kim tak naprawdę będzie(choć po cichu w serduszku i tak liczę na Guka <3)

    Pozdrawiam i jak najwięcej weny życzę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również liczę na Guka ♥ Weny

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem dlaczego, ale do tego typu scenariuszy pasuje mi Jongin i ten jego cwaniacki uśmieszek x.x
    ^^ nie ważne z kim w roli głównej - i tak przeczytam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Myungsoo nadal by się idealnie ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż zaciekawiłaś mnie tą krótką zapowiedzią, więc jestem strasznie ciekawa całości <3 Co do pana, mam ciuchutką nadzieję na Myungsoo ^~^ No ale zobaczymy C: Weny <3

    Hee

    OdpowiedzUsuń
  6. Wowow jak ciekawie się zapowiada :o <3 imo idealnie się wpasuje Myungsoo i U Kwon ;;

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się że Seo InGuk pasował by najlepiej ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeśli chodzi o mnie to przeczytam wszystko, ale tak myśląc to może jeszcze dodać do listy Lee Minho? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zadaniem Seo InGuk pasowałby najlepiej :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Może Mark z GOT7?Kocham go 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem czemu, ale wyobraziłam sobie w tej roli właśnie Jin'a z BTS *^* Poza tym Seo InGuk też mi pasuje ^^ Do listy wcisnęłabym jeszcze Rap Mona z BTS ^^ I tak to przeczytam, nieważne z kim będzie ^^
    Pozdrawiam i weny życzę!
    Fighting!

    shakeupmyheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Moze Mark GOT7 rzadko są z nim opowiadania

    OdpowiedzUsuń
  13. Boże.
    Boże.
    Czemu nie mógł wygrać Kai? Czemu musiał Myungsoo? Nieeeeeee.\
    Załamię się.
    Jeśli ten Koreańczyk będzie tu negatywną postacią, to chyba się powieszę. Myungsoo. Biasie mój. Tak wiem, dziwnie to brzmi, ale... boże.
    Już się boję piździernika*. Q_Q




    * błąd zamierzony

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest remis! To tak jakby obaj wygrali! Wybierz Kaia do tego! .______.

      Usuń