3 września 2015

Liebster Award


Bardzo dziękuję za nominację So Haena

ZASADY

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”


1. Kiedy zaczęłaś swoją przygodę z pisarstwem?
Od momentu, kiedy zaczęłam interesować się mangą&anime. Czyli miałam 11/12 lat. Mój pierwszy fanfick, który mam do dzisiaj (i nie czytam tego, bo bym się załamała) jest o Shaman King. Później był blog o Naruto, przerwa i pisanie tylko w zeszycie. I znów powróciłam do blogowania właśnie z tym adresem. ;) 

2. Jak minęły ci tegoroczne wakacje?
Moje wakacje miały jeden, uporządkowany rytm. Od poniedziałku do piątku praktycznie siedziałam w domu, bo przez te upały nigdzie nie chciało się wychodzić. W sobotę chodziłam na (jakby to tu nazwać...) imprezę ze znajomymi, która odbywała się na otwartej przestrzeni i zwało się to airport, bo zabawa ta odbywała się (w sumie trwa to do końca września) na miejskim lotnisku. W niedzielę wieczorem, poza rodzinnym grillowaniem, szło się z tą samą ekipą do pobliskiego bistro na piwko/soczek i pogadanki (ale się zżyliśmy, i nie wiem czy płakać z tego powodu, czy też się cieszyć, bo to troszkę specyficzne towarzystwo xD). Byłam na dziesięć dni w Bułgarii z rodzicami. Ogólnie mam jeszcze wakacje do końca września, więc myślę, aby znaleźć sobie coś do roboty. :)   

3. Jaki jest twój ulubiony owoc?
Nie mam swojego ulubionego. Zależy również od sezonu, bo na wiosnę uwielbiam truskawki. W lato borówki i arbuzy. Na jesień jabłka i gruszki, a w zimę mandarynki. <3 

4. Wolisz opowiadania hetero czy o tematyce homoseksualnej?
Hetero! Chociaż zdarzyło mi się przeczytać homoseksualne, ale jeśli już, to musi mnie naprawdę zainteresować fabułą.

5. Posiadasz jakieś k-pop'owe gadżety?
Nie. 

6. Gdybyś mogła zwiedzić tylko jedno miejsce w Korei, co wybrałabyś jako cel swojej podróży?
Jakoś za specjalnie nic nie przychodzi mi do głowy. 

7. Jaki jest twój ulubiony paring z biasem?
Nie mam. :) 

8. Jesteś oszczędną czy raczej rozrzutną osobą?
W tym roku poszalałam i wszystko wydałam tylko na jedno... Zależy ile mam w portfelu. Jeśli wiem, że mam kasę, to wydaję ją na co mam ochotę. Jeśli jest krucho, staram się właśnie oszczędzać i nawet nie wchodzę do sklepów. Można rzec, że jestem rozrzutna z umiarem. :D

9. Czy przeżyłaś odejście członka z ulubionego zespołu? Wspierasz go czy może straciłaś nim zainteresowanie?
Przeżyłam odejście Krisa z EXO, bo był moim biasem. Później już mniej przeżyłam odejście Luhana i Tao, chociaż było mi z tego powodu smutno. Oczywiście, każdego z nich wspieram, ale jedynie z całej tej trójki interesuje mnie tylko YiFan i to tylko jego w miarę na bieżąco sprawdzam.

10. Co uważasz za największy błąd w pisaniu opowiadań/fanfiction?
Logika! Jeśli już ktoś pisze, to niech to ma w pełni ręce i nogi. Następnie są wręcz rażące błędy ortograficzne. (Nie mówię tutaj o literówkach, które zdarzają się każdemu, ale takie błędy jak: "rzaba", "bohateruw" itp)

11. Czy twój blog był już kiedyś nominowany do Liebster Award?
Był nominowany kilka razy. :) 


Dobra, zmobilizowałam się i udało się mi wymyślić w miarę normalne pytania.

1. Jak się dzisiaj czujesz? Jak minął Ci dzień?  
2. Czy była w Twoim życiu taka chwila, która mogłaby trwała wiecznie? Jeśli chcesz, podziel się nią.
3. Jak radzisz sobie z trudnymi sytuacjami?
4. Co jest Ci potrzebne, abyś poczuła się w pełni spełniona w życiu? 
5. Gdybyś nagle wygrała w totka, jakby wyglądało Twoje życie? Co byś zrobiła? 
6. Wnioskuję, że lubisz czytać: jakie książki lubisz/preferujesz? 
7. Może to nie pytanie, ale napisz o sobie jeden fakt.  
8. Introwertyk czy ekstrawertyk z Ciebie? A może mieszaniec tych dwóch?
9. Jesteś szczęśliwą osobą? Dlaczego tak/nie? 
10. Skąd wziął się Twój nick? Dlaczego właśnie taki? 
11. To nie będzie pytanie, ale dziwna prośba: DAJ Z SIEBIE WSZYSTKO! Nie patrz na innych ludzi, nie przejmuje się ich opiniami, bierz z życia co najlepsze i korzystaj z niego. :) 

Nominuję:
(chyba tego nie robisz, ale kij z tym, nominuję Cię xD)

Naprawdę się napracowałam nad tymi pytaniami. Naprawdę jestem beznadziejna w ich wymyślaniu, bo nie chciałam też dawać jakiś banalnych. Ostatnie jest po prostu taką prośbą dla wszystkich. I też nie miałam już pomysłu, więc dlatego pojawiło się takie dziwne coś. xD

Przypominam o ankiecie! :) 

1 komentarz:

  1. Zgadzam się całkowicie! Logika to podstawa w pisaniu opowiadań i czasem tego brak. Wystarczy nad tym popracować, bo nie jest to czymś nie do nauczenia, ale cóż... Widzę, że całkiem fajne pytania dostałaś i fajnie było przeczytać odpowiedzi. Swoją drogą, dziękuję za nominację! Mam przygotowanego posta z takimi odpowiedziami na pytania, bo tych nominacji było sporo i jak widzę, muszę jeszcze tam kilka dołożyć. Z chęcią odpowiem na pytania, zwłaszcza, że bardzo ciekawie rozłożyłaś tę swoją listę. ^^
    No i co więcej, dobrze jest tu wrócić, bowiem długo mnie nie było! Muszę się wziąć za nadrabianie zaległości, zwłaszcza, że u Ciebie widzę mam ich sporo. .____. No ale nic! Mam akurat w pewnym sensie kilka dni wolnego, więc mogę się za to wziąć, w przerwach na pisanie czegoś u siebie. Jakby co, wiesz gdzie mnie jeszcze znaleźć. :D
    Pozdrowienia i weny życzę! <3

    OdpowiedzUsuń