13 września 2016

30 faktów o mnie


Zaskoczyła mnie ta nowa nominacja. Dziękuję bardzo Lavender Tae <3


1. Mam na imię Justyna.
2. Urodziłam się 15.05.1995 r. o godzinie 15:05.
3. Nie lubię, gdy ktoś spoza rodziny lub bliskich, zwraca się do mnie zdrobniale.
4. Jestem zakompleksioną osobą.
5. Chociaż mam w sobie coś z narcyza, bo lubię oglądać swoje selfie.
6. Jednak nienawidzę gdy ktoś robi mi zdjęcia.
7. Dopiero będąc na praktykach spodobał mi się mój kierunek studiów. Księgowa pełną parą. :D
8. Unikałam tego, aby na praktyki iść do biura rachunkowego, a (nie)stety tam wylądowałam i nie żałuję.
9. Mam coś z zakupoholiczki... Muszę coś kupić, bo mi się to strasznie podoba chociaż rzadko to ubiorę (np czerwone szpilki, sweterek który zakupiłam dwa miesiące temu, a nadal wisi z metką, spódniczka tak samo, bo stwierdziłam, że będzie pasować do jednej z bluzki, czerwonej marynarki i butów...).
10. Ale nie przepadam za chodzeniem po sklepach.
11. Uwielbiam przeglądać blogi kulinarne i różne przepisy, ale nie potrafię gotować.
12. W dzieciństwie miałam wymyślonych przyjaciół.
13. Mam koszulkę swojego uniwersytetu i paraduję w niej po dzielnicy. Szpan we wsi, jak to mówią.
14. Prawie do każdego serialu/anime/mangi/gry zawsze wymyślam własną postać i w myślach tworzę własną historię.
15. Uwielbiam grać na konsoli.
16. W szczególności serię Dragon Age oraz Assassin's Creed.
17. W gimnazjum byłam totalnym nolifem. Wolałam siedzieć w domu, więc miałam więcej znajomych online niż w rzeczywistości. 
18. Do teraz utrzymuje nikły kontakt z dwójką. Jest rzadki, ale zawsze coś! Do jednej z nich zostałam zaproszona na ślub.
19. Mam konto na portalu randkowym a'la Tinder.
20. Uwielbiam z mamą przeglądać użytkowników tejże aplikacji. xD
21. Wolę uczyć się w tę noc, kiedy mam dany egzamin. 
22. Byłam przez około rok w zuchach, jednak spanie pod namiotem w lesie mnie nie przekonywało i odeszłam.
23. Prowadziłam pewną uroczystą galę dla najlepszych studentów naszego kampusu. Dowiedziałam się o tym dwie godziny przed samym rozpoczęciem. (Demokratyczny wybór </3).
24. Będąc małą dziewczynką uwielbiałam konie, do teraz uważam, że to najpiękniejsze zwierzęta.
25. Od zawsze podążałam śladami mojego brata, nawet do tego samego liceum i ten sam profil (pomimo że nienawidziłam matematyki).
26. W dzieciństwie wolałam bawić się samochodzikami. Nienawidziłam lalek, a podczas zabawy w dom moim dzieckiem był zawsze Pan Miś.
27. Mając ok 4/5 lat powiedziałam młodszej kuzynce, że jej nienawidzę. Później zostałyśmy najlepszymi kumpelkami do wspólnych zabaw, ale do teraz mam wyrzuty sumienia.
28. Kilka scenariuszy jest na podstawie moich własnych przeżyć. 
29. Uwielbiam piosenki z klasyki Disneya. 
30. Kiedy mam na coś fazę, zawsze czytam na tej podstawie fanficki. Dzięki temu polubiłam czytanie ff po angielsku. 

Niestety nikogo nie nominuję. 


PS. Kolejny scenariusz powoli się tworzy! :)

2 komentarze:

  1. Hej! Mam nadzieję, że mnie nie pobijesz, ale... nominowałam cię do napisania 30 faktów o sobie XDD

    http://hesperiatastory.blogspot.com/2016/09/nominejszyn-czyli-fakty-o-nas.html

    Pozdrawiam~

    OdpowiedzUsuń
  2. 3.Mam podobnie jak Ty. Często mówią do mnie ''Anula'' albo ''Andzia'' a to drugie w szczególności mnie drażni ;;
    15.High five XD Zawsze jak brat zaczyna grać to i mnie nachodzi ochota więc często gramy we dwójkę w wyścigi 8D
    26.Podobnie jak ja. Mieliśmy takie pudełko, w którym były różne samochody, w kuchni była wykładzina, której wygląd przypominał mi drogę na ulicy i udawałam, że samochodziki jeżdżą po tych pasach xd
    30.FF po angielsku czyta się bardzo fajnie, dlatego i ja zaczęłam od pewnego czasu przeszukiwać internet z angielskimi scenariuszami <3

    Cieszę się, że mogłam więcej poczytać o Twojej osobie. Teraz będę jeszcze więcej o Tobie wiedziała <3

    OdpowiedzUsuń